Valborg =)

Hejsan, detta blir det sista inlägget innan jag åker till Åkersberga. Är redo för en lång bilrfärd...ipoden (som det äntligen går att ladda upp nya låtar i nu) är proppad med nya bilder och musik. Och "när jag hör din röst" hänger med i väskan också =D Måste köpa tuggummi också...usch, jag vill inte ens tänka på att åka bil -.- Ni får kvällsoutfiten i morgn tillsammans med de andra bilderna :P pallar inte ladda in alla bilderna jag tog idag -.- mohahahah, i am evil! Aja, nu ska jag packa ihop en väska, byta om och fixa mig. Hörs imorgon!
Ha en bra Valbooooorg ! =D


ckeck

Ohhhhh! Känns som om jag har hållit på i en evigheter att städa -.- gud vad tråkigt det är! Men jaja, städade i alla fall ganska mycket; Övervåningen + ena toaletten, den andra får faktiskt mamma och pappa ta tag i! Usch, vad äckligt det är! Aja, och så mitt rum och min garderob ^^ Tummen upp, ska snart duscha, fixa naglarna och sen göra pannkakor =D Sen bär det ut till naturen för att fota lite =D Aja, vi hörs väl sen om jag slänger in bilderna, ni får väl hålla utkik ;)


Eden is the best =D <3

Alla älskar Raymond

...sitter jag och kollar på nu! Jag har mycket att göra idag men jag vet inte vart jag ska börja! Aja, det löser sig nog. Runt klockan fyra så åker jag till Åkersberga och firar Valborg med mina underbara kusiner =) Tar med mig systemisen så får vi se om jag får några bilder på brasan..haha! Ska nog ut och fota lite innan vi åker också...blev lite sugen på det, haha. Bilderna kanske kommer innan vi åker...men ja, det får vi se ;) Hejdå! Ha en bra dag!


Någon som vill hjälpa mig med min design?

Det vore i sådana fall vara grymt snällt =D Jag hatar den här "Fashion" stilmallen x] Och de andra också -.- Haha, designen är faktiskt en stor del av bloggen ;) Jaja, detta blir förmodligen det sista inlägget för idag. God natt, sov gott och hörsi morgon. I morgon kommer det inte bli så toppen uppdatering, ni förstår om ni läser min lista lite längre ner i bloggen. Men jag ska försöka ;) Ha det bra på Valborg i morgon!

btw. Har inte comviq kompis på min mobil så jag kan inte svara ;P Haha, men ska försöka flörta lite med mamma eller papap i morgon ^^ (a)


Jag älskar min kanin Coctail =D  

Lediga imorgon!

Woho, måste göra en lista på vad jag ska göra imorgon;

♥ Plugga med Tessan
♥ Städa övervåningen + mitt rum
♥ Packa en liten väska eftersom jag ska sova över hos mina kusiner.
♥ Ta hand om hunden, haha.
♥ Ha ett spa för mig själv.

Nice, ingen annan hemma än jag och djuren. Nice ^^


Vovven

Vampire diaries

Kollar jag på nu. Grymt bra ;) Något jag rekommenderar för alla vamyrtokiga =D Some pictures;

 



 

Läsarfråga;
Damon eller Stefan? För er killar; Bonnie, Caroline eller Elena?

Konfirmation =)


Köpte denna klänníng idag =) Eller ja, mamma gjorde det. Den kostade 249 :- på Gina Tricot. Fick också reda på att jag kommer få glasögon på Fredag..maha, var hos optikern ;P
Köpte den till konfirmationen, ska köpa ett par vita klackar också=)
Mammsen köpte denna också;

149 :- på Gina tricot, fast den jag köpte är vit.

Här är klackarna som jag ska köpa;

249 :- på Din sko ;P

Med lockat hår och långa lösögonfransar, kommer inte det bli bra?

 

Ronja Andersson

Tjaba, tjena hallå :) Jag heter Ronja och jag ska inte ge er någon detaljerad information om vart jag bor men jag är svensk medborgare och jag går i skolan i stockholms kommun. Går i skolan mest hela dagen och hittar på massa saker på helgerna och njuter av ledigheten. Jag sköter om en häst som heter Eden som jag har gjort i ca. två år nu. Åker till stallet ungefär varannan dag, rider på Onsdagar och Fredagar...hoppas på en ljus framtid inom ridningen. Följer med på tävlingar som hästskötare med Ia som tävlar Eden då och då och vinner såklart alltid ;) Min närmaste vänner är ett gäng på fem styckna. Therese, Sarina, Rebecca, Linnea och Mika. Som jag älskar otroligt mycket. Och så har jag min kompis Klara som också är skötare på Eden som jag brukar sova över hos då och då =) Jag har två kaniner, en hund och en hamster...fast det är min syrras. Kaninerna har hängt med i åtta-nio år och är otroligt älskade. Och så har jag mitt lilla busfrö Lattja till hund sen åtta månader tillbaka. Om ni har mer frågor om mig så är det bara att kommentera eller skicka ett mejl till [email protected] Jupp, .se ;) Hörs senare.


Har ingen seriös bild på mig men det här är det närmaste ni kommer ;)


RSS 2.0