2 ½ Män

kollar jag på nu. Är ganska trött. Var i stallet ju, borstade och plockade lite gräs till pollen ♥ Nu ska jag dra, imorgon är det skola och simning, och sen så ska vi ju bada med gänget efter skolan. Vi får ju hoppas på att det blir fint väder. Vi försöker hålla en tradion; att vi ska ta första doppet den 1 juni, men jag och Tessan gjorde ju en liten fail ;P ♥ Men hare, så hörs vi imorgon. Detta blir det sista om jag inte slänger in ngt random ;P;
Ronja ♥



Bästa dagarna ngnsin..

min vecka + skolan dåra ;P

Måndag: Stallet & plugga MA
Tisdag: Simma med skolan & bada med poolare efter skolan
Onsdag: Stallet & rida
Torsdag: Vakna klockan 6-7 för att åka till sergel och snappa biljetter till Twilight-gängets tripp till sthlm (lugna, det är bara ni som kollar min blogg ;P) & grönan
Fredag: Stallet, rida  & Kompisar sover över
Lördag: Kolla på soluppgång kl 3.41, mamma & pappa åker bort & förebereda inför tävling
Söndag: Ia ev. tävlar

Gosh, nu blev jag skittrött *gäsp* måste bli piggare så att jag orkar borsta på Eddie =D


Bild från google ^^


GT


"Life is a beach", coola ananaser B) & "keep on rolli'n"


Äppelpaj

Scccccccccchhyyyyy! Säg inget till mamma!
Heeeeeeeeeeeej, hihi. Ni har jag kommit hem från blodprovet (och skolan), det gick bra men det var lite obehagligt :S Blev lite diiiiiissy ;P Men nu ska jag bara vänta på Emelie, sen ska jag åka till stallet runt klockan halv fyra =D Om jag inte åker med bussen tidigare, har ju inget för mig nu ^^ Ni får ha det så bra sålänge!
Ronjiiiis

Summmeeeeeeeeeeeerfeeliiiiiings ^^
  


from where i'm standing

...startade jag dagen med! Nu sitter jag och äter frukost, ska till skolan om 20 min kanske =) Sitter i shorts och linne, det blir dagens outfit! Trevligt, men nu ska jag dra! Åker hem en sväng efter skolan blodprovet och kanske slänger in ett inlägg, ska äta mells ch hämta lite saker sen så åker jag och skäter Eden =)<3 Vi hörs!
Ronja


House wee

Eller ngt sådant åt vi på ;P resturangen breve SVEA. Nu har jag kommit hem, ska sätta på mig pyjamas, smörja in mig med svalkande salva, borsta tänderna, kolla på TV och sen bums i säng och tagga inför skola imorgon! *host* Menmen, imorgon skulle jag simma men jag och mamma kom på att jag skulle ta blodporv kvart över ett i jakan så jag hinner inte :S (hehe) sssscccchhh! ;P Får ta det på egen hand..jaja, ni får ha det så jättebra så hörs vi imorgon.
Ronja


Edeeeeeeeeen <3

Högvreten

Hejsan! Det har varit en lång men rolig dag. Den började med att jag åkte till stallet, sen vidare till Högvreten där Ia & Eden kom tvåa i första klassen (LB:2) Och sen tävlade hon lektionshästmästerskapet också, men det gick mindre bra. Nu är jag hemma efter en lång dag i solen, hetaste brännan *host* och en trött kropp! Nu är det bara att uppvakta mamma lite och sen en middag på vitnamesen eller ngt sånt ;P
Ronja


Rör mig inte.


Forrest gump

Go' kväll =) nu har vi suttit och kollat på sommarkrysset, trevligt. Nu ska vi kolla på Forrest gump. Men först ska jag bara kolla lite på http://korkort.se (körkort) haha ;P Ni får ha en bra dag, detta blir det sista från mig idag. Ha det bra!
Ronja

btw imorgon ska jag upp tidigt för att Ia ska tävla så att det blir ingen update förens på kvällen. Men kolla in då! =D


Lattjas leksak =)


irriterande

det var ngt jag skulle göra som jag har glömt bort nu -.- Aja, det var trevligt hemma hos farmor och nu sitter jag här framför TV:n igen, vet inte vad jag ska hitta på ^^ Hejdå. Orkar inte blogga, är otroligt tröööööööött. Hunden väckte mig i morse...


lalalal =)

Dagens outfit


Jeans - weekday
Linne - H&M
Cardigan - Stadium


Ronja tipsar!

Jag har jätteproblem med min hy (-.-) jag hatar det, nya eller större finnar varje dag. Men sen jag började använda Demons and Angels så har det blivit myyyyycket bättre. Rekomenderar det verkligen!

 
Det finns att köpa på apoteket, inte så farligt dyrt heller.

Från vänster;
Rengöringsmouse - Om man använder det två ggr varje dag så håller sig huden ren och fin kostar 65 kr på apoteket.
Ansiktsvatten - rengör. Kostar 49 kr på apoteket.
Scrubb - Ska man använda max 2-3 ggr i veckan kostar 65 kr på apoteket
lip balsam - det talar för sig självt ;P kostar 55 kr på apoteket.
Återfuktande kräm - det talar för sig självt, kostar 69 kr på aptoeket men är väldigt effektiv =)

Det är dags för fredagsmys

Igår somnade jag ganska snabbt i soffan efter att jag tog en panodil. Mår inte bra, klart man ska bli sjuk på helgen. Idag fyller farmor år så då ska man hem till henne och fira. Imorgon ska Ia tävla lektionshästmästerskapet på Högvreten för första gången. Det ska bli jättekul. Men jag kan tyvärr inte vara med och förbereda idag eftersom jag ska hem till farmor.


Detta var fredagsmsyet, thé och en banan =)

webbcam

Jag har sååååååååå tråkigt =) Ngn som vill skypa? =)




ouff!

Hejsan, nu håller jag på att steka pannkakor =D Det gick bra att rida, men mitt huvud är inte riktigt med mig! Det känns som om det är en tidsinställd bomb eller ngt, ouff. Men jaja, nu ska jag vända på den brända pannkakan ;P Red på Viola föresten, för alla som undrar ;P Det har jag gort de flesta gångerna på Fredagar =)  
Ronja


nästa; stallet

Nu ska jag åka till stallet =) Kommer hem typ klockan sju/åtta, ingen aning. Då uppdaterar jag mer...om vad det vet jag inte, det får vi se ;P Haha, men jag kommer säkert på något att säga. Kanske ska gå ut och fota min syster så kanske ni får bilder? Vem vet? Hare!


i love you.

Jakan

Först kunde alla men sen kunde ingen. Så jag åkte dit..shoppade lite =) Köpte ett par peace-shorts, sött linne, lotion, bodysplash, tuggummi, powerade och bandlösa bhar. =)


79:50 H&M


69:50 (!!!) H&M


29:50 H&M


29:50 H&M


kärring mot strömmen

Haha, skön rubrik! Jaja, nu har jag varit ute med hunden och slappat framför tv:n. Kom fram att jag skulle vara med Tessan och några, vet inte riktigt, men sen ska jag i alla fall till stallet sen. Ikväll skulle mina friends sova över så att vi kunde kolla på soluppgången imorgon, men vi har så mycket att göra in our house! Men jag kan alltid flörta lite extra med min mamma så vi få se...=) Men nu ska jag baka kladdkaka eller ngt. Hare!
Ronja

btw. kanske ska dra till jakan och shoppa lite, men det beror på vad de jag skulle vara med vill göra =) Jag vill shoppa!

 

Frukost

ï' hungry...
Hejsan =) Nu sitter jag och kollar på According to Jim, och gosar med hunden. Jag som hade studiedag idag så är min syster hemma och är sjuk -.- Så jäkla tyyyypiskt ;P Hahahaha, hade räknat med en dag för mig själv! Aja, ska i alla fall åka till stallet och rida och sköta. <3 Hihihihihihihihihihihhihihihihihihi, men nu ska jag gå och trycka i mig lite frukost!
Hare!


Jag vet att klippen är större än bredden på bloggen men vem f*n bryr sig?


Valentine's day


The last song


Remember me



Dear John - en film som jag aldrig har hört talas om men några av Joshua radin's låtar var med i filmen så då kom trailern upp på relaterade klipp, och jag skämtar inte - den verkar grymt bra =) Soooorglig

måste lyssna!


Schuyler Fisk - from where i'm standin

soo Ronja-style (imiterar kissie) HAHAHHAHA -.-

Kan inte somna, som vanligt. Jag har haft väldigt svårt att sova de senaste kvällarna och väldigt svårt att gå upp på morgonen >.< Haha, men det är tur att man har en dator som man kan nörda sig framför tills ögonen blir fyrkantiga =) Och en mobil som man kan smsa sönder knapparna på ^^ Haha, men oh. Jag har verkligen tråkigt så smsa mig på; 0735544180, kan bara svara på comivq/Tele2 ;P Jag kommer nog slänga in lite randomsaker på min blogg de kommande timmarna ;P
Ronja


Dreaming we had broke
Dreaming you left me
For someone new

And you cried
Drying those brown eyes
Crying you're sorry
Sorry won't do, but...

This is the way I need to wake
I wake to you
And you never left me
All that I'd dreamt had been untrue
Open my eyes
I see sky

Oh, oh, oh woah, you know
The way to keep me on my toes
I, I, I will be fine
Just say you'll stay forever mine
Till we fall asleep tonight

Last night
We had a great fight
I fell asleep in a horrible state
Then dreamt
That you loved my best friend
My heart would not mend
Seemed it was fake, but

This is the way I need to wake
I wake to you
And you never left me
All that I'd dreamt had been untrue
Open my eyes
I see sky

Oh, oh, oh woah, you know
The way to keep me on my toes
I, I, I will be fine
Just say you'll stay forever mine
'Til we fall asleep tonight

Sometimes I forget to
Love you like I should
But I'd never leave you
No, I never would
I never would

Oh, oh, oh woah, you know
The way to keep me on my toes
I, I, I will be fine
Just say you'll stay forever mine

Oh, oh, oh woah, you know
The way to keep me on my toes
I, I, I will be fine
Just say you'll stay forever mine
'Til we fall asleep tonight
'Til we fall asleep tonight

Packat och klart

Hejsan pejsan lejsan. Nu har jag packat och fixat, har packat ner ALLT förutom möblerna, smink och dyl! Känns ganska tomt men nu är det bara att vänta på att vi ska flytta ut till ödemarken som jag kallar bålsta. Aaaaah! Nu kom jag på att det var VD! Ah, run to the sofa! Okay, now i'm back. Måste gå nu för att jag ska kolla på VD! Nice, men jag skulle berätta en sak...juste, vi ska på kryssning den 17 juni med släkten, till Åbo för att bo på badhtellet caribeen! Niiiiice, men nu ska jag dra. Uppdaterar mer i morgon! Detta får bli det sista inlägget för idag. Ha det bra!
Ronja


vitamino

Hejsan, svejsan!
Eller god morgon kanske man ska säga? Haha, whatyeveeeeer. Idag blir det skolan och sen så blir det hem och äta mellis och sen vidare till stallet för att borsta på prinsen <3 Jag måste verkligen ta vara på tiden jag har kvar här i Kallhäll då jag kan åka till stallet när somhelst, det blir en aning svårare när jag har flyttat...jaja, jag känner på mig att denna dag kommer att bli ganska bra, jag är på ganska bra humör och jag har ganska lite kvar att göra i skolan och det är lillfredag! Som sagt så är ju KSS lediga imorgon ;P Haha, men nu ska jag börja pallra mig till cykeln!

btw; jag ska börja övningsköra moppe om ngn månad! MOHAHHAHAHAHAHAHAH, se upp i backarna, för här kommer Ronja ^^


love it



pretty awsome song.

no strenght left..

Skittrött, orkar inte göra ngt alls. Pallar knappt skriva. Red inte idag eftersom jag mår som jag mår, men jag åkte till stallet och skötte min favoritEden, älskar att vara i stallet. Man får tid att tänka utan att bli störd eller ifrågasatt. Tänkte på allt från himmel till jord.

Skolan idag var helt okej, redovisade två steg ett var Matte 20 och det gick bra, det andra var Engelska 21. Det gick också bra. Efter skolan åkte jag hem och gjorde pannkakor och sen åkte jag till stallet. Nu sitter jag och kollar på TV, ska snart äta middag sen ska jag duscha innan jag bänkar mig framför Grey's. Det blir nog tidigare i säng idag än igår, är otroligt trött. Rubriken säger allt. Jag har ingen ork kvar. Och jag mår illa igen när jag äter. Vaf*n är detta? Aja, ni får ha det bra i alla fall så hörs vi imorgon då det är lillfredag för oss i KSS då vi är lediga på Fredag, wohoooooooooooooooo.

Ronja

 

Godnatt

=) Nu ska jag gå och sussa, sov inget vidare bra inatt, och vi har haft orientering så jag är ganska trött nu ;P Vi hörs imorgon!

Ronjaaaaaaaa


officiellt

I 1 Augusti eller tidigare så flyttar jag från Kallhäll, stockholm t.o.m. Flyttar till Bålsta i Uppsala.  Spännande men sorgligt. Jag vill men jag vill inte. Ni måste lova mig att vi har en tjejkväll en gång i månaden hemma hos någon? Snälla? För att jag kommer inte ha tillfälle eller tid att hänga efter skolan, eftersom jag knappt har det nú så blir det svårt när man bor ute i ödemarken.


Soul klockan sju

3 månader  2 månader...
Jag kan inte sluta tänka på det. Det kommer inte att kännas rätt, och tänk om jag inte trivs? Mitt ute i skogen där närmsta busshållsplats är 4 km ifrån huset...stallet är jättelångt därifrån och ja, mina vänner också! Gud vad jobbigt det kommer vara att åka hem från skolan tills jag har fått moppe! -.- Vill inte ens tänka på det.

Aja, nu är klockan fem och jag har ingenting att göra -.- jag hade ju hunnit vara i stallet innan soul! Varför tänkte jag inte på det? Ibland blir jag trött på mig själv. Men jaja, de senaste timmarna har jag kollat på TV och kollat lite på IKEAS hemsida och jag har kommit fram till att jag ska köpa en massa nya och fina saker till rummet. Och att jag ska sätta upp 8 tavlor på väggen och det ska vara dessa bilder;


Denna bild tycker jag är underbar på min lilla coccis tjockis =)


Jag vet att jag inte är bra på att redigera så mobba verkligen inte.




Jag tycker att det är coolt när något är färgat och resten svartvitt ^^ 


vovve







that's it, men nu vet jag inte vad jag ska göra...hahahahahahahahahahahahahahahahahaha, oh jag har såååå tråkigt. Bara sitter och väntar på tills jag ska gå till soul. Kan berätta lite vad som händer imorgon. Ja, det är ju skola som vanligt och då ska jag redovisa resten av engelskan och efter skolan så ska jag hem och äta mellis och byta om sen dra vidare till stallet och sköta och rida lite senare på kvällen. Kommer hem typ klockan åtta och då ska jag äta middag sen klockan nio så ska jag bänka mig framför tv:n och kolla på Grey's, avsnittet som kommer verkar fett bra.

Detta ska jag köpa:

Är det någon som vet om det är bra? :)

Aja, nu ska jag sluta flumma här i bloggen ;))))))))))))))))) Ha det bra! PUSSHEJ, DU ÄR EN KEJLEJPEJ


orientering!

Uuuuuuuuusch! I detta tråkiga väder också -.- TA MED EXTRASTRUMPOR säger jag bara =) Hihi, men som sagt så ska jag orientera idag och sen hem och plugga, sen på soul i kyrkan! Någonting att se fram emot i alla fall ^^ Men nu ska jag äta frukost! Hare bra allihoppa så hörs vi när jag kommer hem från orienteringen i granskog!
Roooooooonja


svar på tal ^^

emmmmmy om Bålsta..:

ska du flytta : o ?

vart ligger de nu då :D ? hihi miss u darliiing ! <3


Sv; Det är oklart om vi ska flytta men vi får se, det ligger typ lite utanför sthlm -.-  =) Oh, jag såg din text på din blogg din lilla undebara emmy! Jag kan nt tänka mig ett liv utan dig, jag är också gryyyyyyyyyyymt glad över att våra pappsisar känner varandra! Och jag är inte bäst, du är! Alla minnen som vi skapat dessa gånger vi har träffats, inte många ggr per år men välspenderade och helt underbara, tiderna med dig är helt...jag är tom på ord. Det går inte att beskriva med ord. Det går bara inte! Jag är inte värd att ha en sån underbar bästis som du. Jag älskar dig. ♥


En oförglömlig och speciell sommar med dig.


Pictures !


Det handlar om att bjuda på sig själv ^^ Jag vet att min gylf är öppen =D


Lattja: Oh, gud vad jobbig hon är! ;P


HAHAHAHHAHAHAHAHAH "I belive i can flyyyy"
 

Bjudaaaaaa


Hejsan!

Nu har vi varit ute i ödemarken och kollat på huset, det var underbart.

Idag har jag varit i skolan och pluggat en massa ;P Och i morgon är det orienteringsdag =D NICE! Men jag har inte mycket alls att skriva. Ha ett bra liv retaaaaaaaaaaard =)

I don't like goodbye's so that's why...

Godnatt stockholms stad, imorgon väntar en ny dag!
"Låt inte gårdagens problem ta över din dag" ETT KLOKT CITAT! Tänk på det allihoppa =)
Ha det bra!
P U S S :*

Bålsta..

Hejhej, idag har jag varit i stallet medans mamma och pappa har kollat på hus i Bålsta, det ligger långt borta. Men det var ett väldigt fint hus. Det skulle inte sitta helt fel, men den närmsta busshållsplatsen från huset låg 4 km bort :S Men då föreslog jag en moppe ^^ hihihih, och de sa inte nej men de sa inte ja heller, men det lutade åt ja-hållet, hihihihihihihi =)

Jag har fått betydligt mycket bättre syn nu när jag har använt glasögon ett tag! Fett nice, min mamma sa ju det också att: ögonen växer ikapp typ så att när alla andra tanter får glasögon så har jag bäst syn *Stolt* hhiihihihi, jaja. Nu har jag inget mer vettigt att komma med. Ha det bra.
Ronja :*

Filmkväll någon? =)

Någon som vill komma hem till mig och kolla på film? :) <3 Och fota?

Pictuuures!

Hade lite randomtråkigt, så jag bestämde mig för att fota lite, nu vill jag vara social! Någon som vill bli fotad i solen, kanske? :) Smsa eller kommentera! :*


I löve ju!


Dagens oufit! SuperRonja t-shirt och adidas shorts! Chiiiiiiiiiiill! Me löve!


Ruuuuuuuumpa


Nu får jag tacka för mig! Hihihihihihi.

Hancock

Sitter jag och kollar på nu, den är ganska grym ^^ Men jag kollar typ inte, jag tänker bara på Åland! Det ska bli fetans kul! Längtar som in i booooomben! Idag var det valpträff vilket innebär att alla från kullen då Lattja föddes träffade varandra =) Sen så har jag solat och ja, inget mer med denna Lördag =) Men den är inte slut ännu! Men dock vet jag inte vad jag ska göra resten av dagen! Aja, ni får ha det så bra! Goodbyee!


Sommar och sol!

JAG HATAR KAKOR

-

So sick of lovesongs

so tired of tears.

Hej fula, dumma blogg. Nu ligger jag här i min säng och knappar på min lilla dumma dator. Uttrycker min ilska i en värdelös blogg som ingen läser och funderar över varför man måste ha pannkaka med sylt. Såja, dumma blogg. Nu ska jag städa mitt fula rum klockan tjugo i elva på kvällen. Så är det, och i morgon ska jag till stora feta IKEA och nu drar jag.
PEACE OUT.

Du läser min blogg.

Jag lovar att du njuter över att se mig ledsen! :@

JAG HATAR DIG!




"When it was good"

äventyr!

HIHIHIHIHIHIHI, bästa dagen på länge! Ni som inte var med, ni missade något asså! Mohahhaahah! Först virrade jag och Tessan runt för att hitta till NetOnnet sen virrade vi runt ÄNNU mer när vi skulle till stinsen, hahhahaha, vi kom precis när de skulle stänge men jag hann handla allt jag skulle och lite därtill ;p Men nu ska jag...vet inte men vi ska ju ha msn party idag kom jag på nu =D Roligt värre! Men nu ska jag prova min konformationsoutfit! Oh, så roligt ;P Jaja, hejdå!

Älskar dig Therese Andersson ! Tack för en välspenderad dag!


msn party

Hejhej!
Idag blir det av att köpa pressent till Linnea, men först plugga kurs! När vet jag inte men någon gång.

Vaknade nyss i alla fall, somnade i soffan runt klockan elva, haha! Jag har inget mer nödvändigt att skriva. Så hejdå!
Ronja


Decibel =)

Det var jätteroligt att rida idag! :) Vi red ut och jag hade Decibel, hon var lugn och trevlig. Nu sitter jag och kollar på TV i väntan på att Grey's ska börja! *Taggad* Snart ska jag äta middag och ja, kvällen kommer att spenderas framför TV:n och datorn eftersom vi har gäster, jag orkar inte vara social ;P Hihi, aja. Vi höres!
Ronja


Tjaba tjena hallå

Skolan idag var helt okej! Redovsade engelskan, det blev lite under förvantan...men jaja, jag tar igen det! Efter skolan chillade vi i centrum och köpte glass =D yammi! Och nu är jag hemma och ska snart åka till stallet och rida =D wohooo! Ska rida ut tror jag =) Ja, men nu ska jag gå! Ni får ha det så bra! :*
Ronja


Jag hatar rubriker.se

Hejsan!
Skolan idag var helt okej, efter skolan så var det ju doktorn som gällde. Och sen konfa! Vi fotades och hade trevligt för sista gången tillsammans! :'( Så soooorgligt! Jag älskar denna konfagrupp! Ni är underbara, och alla ska gå ledarutbildningen, okej? =) Men det var som sagt sorgligt och jag kommer att sakna alla så himla mycket!

Aja, nu har jag kommit hem och försökt äta middag men jag får inte ner mer än två tuggor och sen börjar jag må jätteilla! Har varit så i flera dagar nu! Inte bra, inte bra. Jaja, nu ska jag fortsätta kolla på DH! Ha det bra =) :*
Ronja


<3

Rida

Det blir stallet ändå, ska rida. <3


Schoooooool

Heeeeeeeeeeeeej ;P
Nu har jag kommit hem från skolan, det blir inget stall för att jag mår inte så bra...aja, skolan var helt okej annars =) Men jag måste plugga nu också -.- men jag har inte ork för att gå och hämta min väska! Då blir det jobbigt. Sitter och kollar på förhäxad nu i alla fall. Oh! Jag mår illa ;( Har ätit kladdkaka, glass och ostbågar! Haha, det blev ingen lunch och det kommer inte bli någon middag heller för att jag gillar inte korv! Och detta var min tjockisdag, resten av veckan blir nyttig! t.o.m. på fredag, lördag och söndag =) mohaha, aja. Nu ska jag fortsätta att slappa ;P
Ronja


Wallstanäs

Ska vi till idag =) Det ska bli roligt, detta är det första och enda inlägget för idag, vi kommer att komma hem ganska sent och jag måste åka tidigt (a) Men jag lägger in ett inlägg tillsammans med "dagens outfit" i morgon! Sen blir det ju skola och efter skolan blir det stallet så på morgonen och i morgon kväll kan ni kika in ;P Men jag kanske lägger in något innan jag åker till stallet. Ohjuste! Som ni förmodligen vet så blev det ju strömavbrott i går! Och jag var ensam hemma! Jag skrek och började gråta när det POFF blev svart, jag ringde Tessan direkt och babblade i telefon med henne tills det kom tillbaka HELT! För det kom tillbaka en stund men sen POFF igen! Inte kul alltså! Aja, jag hade det hyffsat trevligt igår i alla fall ;P Kollade på TV med massa choklad och godis med hunden i soffan! MYS! Jag kommer inte ihåg vad jag kollade på för att jag somnade typ...men innan det kollade jag på allt möjligt! Men det jag kommer ihåg var "Alice upside down" eller något sådant ;P somnade runt halv tre. Aja, hejdå!
Ronja



Vilka tycker att jag ska gå till skolan med glasögon i morgon?




O-M-G

Jag fattar inte hur människor kan bete sig så illa! Ofta man kommenterar något sådant omoget! Väx upp! Vem du nu än är! Skitunge, skaffa ett liv!

Therese du är finast, och det är bra att du inte tar åt dig! <3


Hunden sover i soffan

Min hund snarkar!
Haha, fin inledning! Neh, men vet ni vad jag ska göra nu? Jag ska påbörja en berättelse! Är så sugen på att skriva! Kanske kan använda den till svenska steg 25 (endast KKS nördar förstår) Ni får ha en bra kväll! Jag kommer ha det tråkigaste..kanske lägger in ett citat från berättelsen sen! =)


Scooby doo

Kollar jag på nu =) Har varit på donken och hemköp med Tessan <3 Köpte lite godis =) Har inget mer att skriva, vi får väl se vad jag har att komma med senare ;p
Ronja


-

Det känns som om du vill ta ifrån mig mina vänner
Det känns som om du ser mig som ett hot
Det känns som om du vill att jag ska vara ledsen
Det känns som om du vill att jag ska vara ensam
Det känns som om du låtsas vara min kompis.


Säg bara som det är...


Det regnar...

Och jag hatar det. Har inget att göra, vi skulle tydligen inte hem till Becca men jag ska se om det är någon som vill hitta på något att göra =) För att i dag har jag inte gjort någonting alls! Eller jo..vart ute med hunden, kollat på TV, städat och fixat lite och ja...datorn. Aja, ska sätta mig och kolla på TV med mina nya coola glasses ;P skämt åsido..
Ronja


Jag hoppas att du vet vem du är, jag vet att du läser min blogg.

JAG HATAR DIG!

Det gick bra att rida

Och nu har jag kommit hem, ätit middag och provat mina nya glasses ;P fick inte bästa bilden, men pallade inte ladda över från kameran så det blev med webben ;P Aja, ska vara social nu! Ha en bra kväll så hörs vi i morgon!
Ronja


Rida =)

Hejhej, nu har jag kommit hem efter en förjävlig dag i skolan! No koncentration at al! Aja, åkte en sväng till jakan efter men handlade inte något som inte var ätbart om man säger så, haha ;P Ska snart åka till stallet, jag ska rida ut på Viola har jag fått reda på =) Roligt! Så ska jag se om jag ska rida i gruppen efter eller inte, jag har skrivit upp mig på igenridning men annars kommer jag hem runt åtta och knäpper ett kort och lägger upp en bild på mig och mina snygga glasögon ;P Haha, nej men nu ska jag lyfta på rumpen och gå =) Ha det bra!
Ronja


Bild från hemsidan (www.ohf.se )

Don't even ask ;P

I like to eat, eat, eat apples and bananas! Hahahhahaahahahaahhaahahahahhaha mupplåt! Grym asså! Nerå, men god natt, så lägger man in ett till inlägg ;PppP;PppP;

Vampire diaries

Är så jäkla bra! Wooohoooo! Aja, tänkte säga hejdå för dagen så skriver jag i morgon, efter skolan typ =) För sen ska jag till stallet och rida ut! Kul! Har inte mycket att säga förutom att jag och min syster har varit på donken och ätit och så har vi kommit hem och nu sitter vi här framför VD! Konfan ifag gick bra! Det sitter nu ;) Men bajs, var det någon som sgå Grey's igår eller? Så jäääkla sorgligt :'( Oh, nu är detta också sorgligt, vad är detta? Jag har redan det svårt varför göra det svårare? ;'( Ohnooo! Hennes mormor dog! :''''''''''''''''''''(


Elskling!

O'boy

Sitter jag och dricker nu. Förlåt för dålig uppdatering men; min blogg, mina regler ;P Haha, igår red jag på Sandor och det var roligt! Och idag är det skola sen en extakonfirmation =) Jaja, vi får se om jag skriver något ikväll, min syster och jag ska vara ensamna hemma och vi ska gå til donken =D Ses!


Haha, Thailnd ;P Min syster ska såklart förstöra bilden :P

HAHAHAHAHAHA

När jag läser mina inlägg så har jag märkt att jag skriver aja, hela tiden! Hahahha, måste sluta med det! Aja, ska dra nu ;P Haha, det där var faktiskt med mening ^^!


Mohahaha, min syster bakom ;P


ohno!

Good afternoon!
Jag har förätit schackrutor! :'( mår asilla nu! Och jag som ska baka kladdkaka också! Jag hatar att baka när jag inte är hungrig, för då mår jag illa, aja. Jag har lovat att jag ska ta med mig kladdkaka till konfan idag! Och ett löfte är ett löfte =D Aja, får hoppas att mamma kommer hem med ägg snart då..Ohh! Jag mår såååå illa. Aja, får ta ett glas proviva, mums! Jag ska aldrig mer äta scackrutor :'( Just nu sitter jag i alla fall och kollar på Project runway. Det är ganska bra ;P Aja, jag har inget mer att skriva nu så jag avslutar detta inlägg så får vi se om jag skriver något efter konfan, kommer stanna kvar på soul och sen när jag kommer hem så är det ju DH och Cougar town, såg vinjetten för det avsnittet av couger town som kommer gå i kväll och det verkade bra =D Hihihih. Ha det bra sålänge!
Hejdå!


Lattjas badanka ^^

Kakmonster

tjena! Nu har jag varit ute med hunden en sväng och nu sitter jag här med Tessan ;P Vi ska baka, en kaka! Hahahahhah. Inte en, tusentals! Hejdå!


Raaaaaaaaaaaaaaaaaandooooooooooooooom ;P

Jag förstår mig inte på rubriker

God morgon, god morgon, lalalalalala , godmorgon.
Just nu sitter jag i soffan efter att ha vaknat, gått ut med hunden och ätit frukost! Idag är det som sagt operations dagsverk, så jag ska dammsuga, ta hand om hunden och sälja kakor med Tessan ;P Men innan jag börjar så ska jag bara slappa och låtsas att det är Lördag eller något ;P


My breakfast!


Doggie <3

Katrinedal

Hejsan, nu sitter jag här i soffan med hunden efter att ha varit i stallet och katrinedal. Jag åkte till stallet med Emelie och sen kom pappa och hämtade mig, då åkte vi till katrindal och lattjade med Lattja. Just nu kollar jag på TV och funderar på vad jag ska göra härnäst...juste, i morgon är det ju operations dagsverk för oss i KSS. Det ska bli kul, jag ska ta hand om hunden, dammsuga och baka kakor och sälja de med Tessan =D Nice! Först ska jag ha massa sovmorgon, men det får vi se...hunden kommer antagligen att väcka mig. Jaja, Vi hörs ;P


Världens finaste vovve!

Äppelpaj

Hejhej, nu sitter jag här efter att ha kommit hem från en umattad dag i skolan. Äter mellis just nu, men snart ska jag till stallet =D updaterar när jag kommer hem.
Ha det bra!


Haha, jag på Gotland för några år sedan ;P


Dagens outfit



Cardigan - stadium
Linne - ginat (det jag köpte i går)
Jeans - weekday


btw. ignorera kladdet på spegel (så kollar man extra mycket, ;PppP;p)

Tack för att ni finns

Jag skulle aldrig klara en dag utan er.
<3

Jag älskar er och det säger jag verkligen rakt från hjärtat.

alltid vi.

.















och mycket, mycket mer!

How i met your mother

Ni kan ju läsa rubriken själva ;) Den säger det mesta. Sitter i alla fall och kollar på det nu och smsar. Har tråkigt. Har ätit middag och pluggat. Ska kolla klart på himym haha, orkar inte skriva hela namnet. Jaja, Det har varit en hyffsad bra dag. Bara lite för mycket tänkande på saker och ting...hoppas det blir bättre i morgon. Börjar klockan nio så jag slänger in dagens outfit på morgonen =D Efter skolan blir det hem och äta mellis sen stallet, kanske hinner slänga in ett inlägg därimellan men det får vi se ;) Men detta blir nog det sista för idag. Ha det bra och god natt så hörs vi i morgon :*
Ronja




Random på hög nivå!

Tatoos

Nu ska jag plugga. Återkommer senare. I kväll, antagligen.


Jag vet inte vad jag ska tro

- Hur mår du?
- Toppen. skitdåligt

jag vet inte vad jag ska tro längre, jag är så jävla besviken. Kan jag lita på dig? Jag är så jävla arg. Jag vill inte längre. Jag orkar verkligen inte.


sötnos <3

Nagellack

Tjaba! Hittills på denna vackra dag har jag chillat kollat på TV, suttit vid datorn, åkt till K-rauta och så åkte jag och min syster till jakan för att fynda lite :) Köpte inget mer än ett linne på ginat för femtio kr på rea, comviq kompis och tuggummi och sådant. Trevligt, trevligt. Nu är jag hemma igen...har inget att göra så det fick bli TV:n och datorn. Orkade inte ta kort på linnet så ni får det någon dag på outfit-bilden, tror att jag ska ha på mig det i morgon =D Aja hejdå! ohjuste, angående rubriken så har jag precis målat naglarna =D



Fan vad besviken jag är.

Låtar


Nickelback - if today was your last day


One tree hill soundtrack - When the star goes blue


OC soundtrack - california


The fray - how to save a life

Nu ska jag ut med hunden.
Ha det bra :*

God morgon!

Idag är det Söndag...suck! Jag pallar inte med skolan i morgon! Mohahahaha. Aja, har precis vaknat och kollat på TV. Idag ska man städa i stallet men jag kan inte för att jag måste verkligen plugga. Denna vecka så går tisdagen bort och så har vi massa andra lektioner för övrigt i veckan så jag behöver all tid jag kan få! Jaja, jag uppdaterar senare när jag har något att skriva om.
Hejdå


Sofie och jag för jättelänge sen!

Orvar och jag

...vi är goda vänner *lalallalala*
Hahahhaha, jag och Orvar @ trollskogen =D




Johanna, Kajsa och jag :D <3

http://klockren.nu

Den är bokstavligt klockren! Haha, jaja. Nu sitter jag här proppmätt! Sitter och kollar på solnedgången, så vackert! Kvällen ser väl ut att spenderas framför TV:n med massa chips, läsk och godis. Mums. Tror att det blir körslaget. Aja, ska hitta på något att göra..


Glad =D


Gammal bild som väcker minnen!


Tillfällig design

Tills jag får tag på någon som vill fixa min blogg =)

-

Livet är ingen lek. Men endå är det för kort för att tas på allvar.
Jag vet inte vad jag ska göra och jag vet inte vem jag är. Jag vet helt enkelt ingenting.
Jag önskade att jag kunde stanna i denna ålder resten av mitt liv, eller i alla fall runt artonårs åldern.
Hjälp!


Allmänt tidsfördriv | mobilkvalité på alla bilder ;P


Hahahahhahahah, min väska är en ensamvarg. Torr humor men det såg sjukt ut. Jag bara dumpade den när jag kom in i mitt rum och så vände jag mig om typ nyss och såg den ligga där helt ensam :'( Poor baby!


Jag älskar min säng! Blev bara tvungen att ta kort på min fina säng x]


<3 Bästa köpet jag ever har gjort tror jag! =) 2500 :- ^^


Mohahah, jag, kajsa och julia hade EXAKT likadana skidor, förutom vikten då så det var sjukt jobigt att hålla reda på de! Speciellt dagen därpå så har man glömt bort om man ställde de i förådet, haha.


You are so cute  =)


Njöt av utsikten varenda sekund!


Bjuder på en sista bild =D

Hemma =D

Tjaba tjena =D Nu har jag kommit hem från Åkersberga och vilket var väldigt trevligt! Älskar mina små kusiner =D Vi åt jättegod middag, hade trevligt och spelade WII sen gick vi ner till den gigantiska brasan, har aldrig sett en sådan stor brasa förut =O Haha, men det var lyckat! Men det hade varit bättre om jag var med mina friends...men ni har det bättre utan mig! Gick hem till kusinerna och körde scharader sen var det bums i sängen kollandes på Stuart Little 2 på datorn ;P Nice, somnade runt halv tre vaknade klockan sju...så att jag är lite trött :P Men jaja, ska sätta mig i soffan och kolla på film tills middagen är klar; hemmagjorda pommes och grillat kööööött, yeah.
Hejdå! Ha en bra lördagkväll!


Hah, hon ser livrädd ut och vilken ställning, haha!


...men sen träffade hon en polare =D


Vi gick upp på en upphöjdnad typ där alla kiosker och sådant var =)


:* på hunden


Det var de flesta bilderna..nu ska jag ner och hämta lite godis, mohahhahah (a)

ohjuste , där har ni kvällens outfit ;P Fast jag hade jeansleggins på mig innan. Men annars var det;

långt vitt-rosa linne - ginat
Den där "koftan" som jag köpte till konfirmationsklänningen - ginat
Jeansleggins/mjukisar - ginat och bikbok
skor - H&M, skosnören - Teknikmagasinet
Jacka - H&M


RSS 2.0