-.-

Såhär är läget; min dator har damp, jag kan inte gå in på internet men jag kan gå in på msn & spotify. Men jag kan inte lyssna på musik för att spotify säger att det är något fel på mitt ljudkort -.- och jag har damp, vi har gäster här och de tar för givet att jag ska hitta på något åt de, och jag är så jäkla trött. Så jag har dåligt tålamod nu. Jag orkar inte! Ooooooh, allting bara bajsar sig. Tur att jag ska åka bort på Fredag. Drar till Gotland och kommer hem på Söndag. Det ska bli skönt. Men just nu använder jag mammas dator och ja, vi ska lämna in min dator - för att den har skitdampkorv. Fyf*n vad irriterad jag är..jag orkar inte engarera mig i något. Tänkte ta med mig datorn till Gotland men nu när ljudet inte fungerar och den har damp så tror jag att jag skippar det..fast internet fungerar med det mobila bredbandet och det är ju trots allt det mobila bredbandet jag ska ta med mig..aja, vi får se hur det blir med det. Om jag tar med mig den så blir det bloggning. BAJS PÅ ALLT. BAJS PÅ SOMMARLOV. BAJS PÅ DATORER. BAJS PÅ BLOGGEN. BAJS PÅ INGET LIV.

När skolan börjar ska jag börja mitt nya liv. Planera varje vecka dag för dag. Sköta underbara Eden som jag ska, plugga till alla prov så jag får högst VG i alla fall..jogga varje dag och samtidigt få tid för mina kompisar och förhoppningsvis skaffa pojkvän. Sköta alla måltider, asså äta bra.

Får se hur detta går. Men nu är jag så jäkla irriterad att jag blir galen. Men jag tror att jag tar med mig datorn och fyller på det mobila bredbandet så jag bloggar under kryssningen..tar massa bilder och laddar upp bilder och text varje dag. tills dess och efter kryssningen bloggar jag som vanligt. Tar mammas dator.. Jag har några bilder jag vill lägga upp som jag tog igår men de ligger på min dator. Om ni har tur så hittar jag några bilder på mammas dator..hold on.


Det är otroligt hur man kan sakna något så mycket..


vilken bleking ;)


KÄÄÄÄRLEK..


lyckligaRonja,Ronjaalltidlyckligutomlands..


hahahahahaah, snygga vi äää !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0