2½ män

..kollar jag på nu. Jag ska faktiskt inte säga förlåt för att jag inte har uppdaterat eftersom det är min blogg ;) Men igår hade jag ingen lust. Hade vätskebrist och var helt slut! Och idag har vi bara solat & badat! Poolen är nästan fylld nu! Det går segt asså..hehe, men den är klar snart. Mhm, jag har inte så mkt att säga! Slutar btw med filmrecensioner..det var inge kul ^^ Och en sak till..jag håller på att förblöda! :'( Nerå..men jag skar mig på en konservburk med annanaser & det slutar inte att blöda..! Buhu..Men aja, ni får ha det så bra så uppdaterar jag så fort jag har ngt att skriva ;) Pöss på rumpan!

SAKNAR ALLA OTROLIGT MKT, DET SKA NI VETA! Idag åkte Marie på språkresa :'( .. ♥

Nu tänkte jag göra en liten bildbomb från igår + lite från igår :) btw. Alla bilder är från min gamla kamera!

cpblogg vill inte ladda upp ngn fukking skitbild , kjhgaä-wigu'ås j-h. Kände att detdär behövdes..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0