lalalalala

Tjena tjena :) Nu sitter jag här på altanen efter att har varit ute med hunden & ätit frukost. Vet inte riktigt vad jag ska hitta på idag..typ städa, läsa brunstkalendern (grymt rolig) & bada, kanske sola men det är lite molningt & jag tycker att det är jobbigt när det blir skugga hela tden >.< Men jaja, mot kvällen så kommer mina kusiner hit, då tror jag att vi ska ta ett kvälssdopp eller ngt. Men det blir väl att vi är hemma hela dagen och fixar & donar. Hmm, kuuuuuuul! *host* Jaja, ni får ha det så bra så uppdaterar jag när jag har ngt att skriva om :)) Oh..kanske ska ner till badet och leta efter snyggingen!


Saknar dig gubben <3

Kommentarer
Postat av: e.

& jag saknar dig hjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjärtat när ses vi ?

2010-07-16 @ 13:03:04
URL: http://emmyvirkki.blogg.se/
Postat av: e.

sv ; men vem är han ?!?!? du åste ju berätta !!!

2010-07-16 @ 14:31:40
URL: http://emmyvirkki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0