@ Mammas jobb, därav internet

Hej :) Idag har jag varit i jakan och shoppat lite :) Niiiice..ska göra en veckoplanering här:

Onsdag: Filmdag @ Becca
Torsdag: Eclipse in kista & inflyttningsfest @ my place
Fredag: ..ingen aning :)
Lördag: Packa!
Söndag: Åka tll Björkäng, ska köpa telia refill då så jag kan ta med min dator på ridlägret och blogga!

Ah..ni som inte har fått reda på vad föregående inlägg handlar om så är det att jag ska till egypten! Det ska bli fetanice :> <33333333333






Vackert!

hotellet:






läääääääääääängtar, och hörrnini Linnea & Becca som ville åka till egypten; vi gör det! Det ser jättefint ut! Och varmt :DDDDD

Kommentarer
Postat av: Linnea

Ooooooh ser aaasanice ut! Seriöst jag vill verkligen :oooo<3333

2010-07-20 @ 22:59:43
URL: http://linue.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0