såpbubblor göra Ronja lycklig :)

..hej :DDDD Ni ska se mig när jag har såpbubblor i handen. UNDERBART. Färgerna, friheten i luften & känslan av att flyga.
Ronja ledsen för att hon inte har uppdaterat, menmen :)

Har bara solat, badat i poolen, och varit på äventyr i uppsala (skämt åsido) Haha, vi skulle åka och storhandla och vi åkte vilse, haha! Det har varit en rolig dag! Imorgon blir det slapp, sol & bad. D äh nice! Jag bara älskar livet! MEN RONJA SAKNAR SIN MARIE. Och såklart er andra också. <3 Jag är ganska fast vid att jag ska köpa en kanintax. SOOOOOOET :D Ska se om jag hittar ett gymnasium där man får ha med sig djur på (ett gymnasium som inte bara är djurinrikting på, eftersom jag ska gå pedagogik linjen >.<)


egoooooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0