snaaaaaaaaaark

Ohh, shit..håller på att ladda ner New moon och jag har räknar ut att den blir klar kl 4 i natt med denna hastighet. SNARK. Men den blir i alla fall klar till bilresan till flen :) Yeaaaah, niiiiice :) Det ska bli suuuuperkul i veckan som kommer :D:D:D:D:D Läääääängtar, hoppas jag träffar massa roliga peeps :) Trevligt, nu håller jag i alla fall på att ladda in bilder på Facebook och det går också segt..SNARK! Kan det inte bara bli Söndag? Bläääh, ska nog sätta mig och kolla på prom night, igen :) Den var så bra, men jag har fortfarande lite rädsla i mig kvar från filmen. Tankar som "ohnej, han ligger under min säng, han kommer att ta tag i mina fötter och dra in mig under sängen så fort att jag inte hinner att skrika. Och mina föräldrar kommer inte att hitta mig" AAAAAAAH, hehe (a) Men den var bra tycker jag :) Aja, ska hitta på ngt nu. Pussohejleverpastej :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0