update ;)

Förlåt för att jag inte har bloggat men jag har inte haft tid ^^ Vaknade typ klockan nio utav att solen lös in i mitt rum för att vi inte har hunnit skaffa rullgardin så jag satte kunden för ögonen och satte in hörlurararna i öronen och somnade om till klockan tio då jag gick upp, åt frukost, klädde på mig och sen gick vi till ångbåtsbrygan (den heter så) Där solade & badade vi. Det var trevlans trevligt och nu har vi kommit hem! Sitter och kollar på TV för att det är för varmt ute tycker jag ^^ Hehe..men ja, snart ska vi äta jordgubba, melon & glass. MUMS! Ni får hare så bra så uppdaterar jag när jag har ngt at uppdatera om :) Pöss!


Syster & hund

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0