Moj, moj, makkara! HAHA (kolla upp det!)

Hej, kryssningen var grymt bra men jag är på dåligt humör nu pga sömbrist, HAHA! Kan berätta kort om den underbara helgen:

Torsdag: Pappa skjutsar oss till hamnen, gick upp klockan halv 6..Vi åker båt och springer runt på hela båten och har allmänt kul! På kvällen anländer vi till Finland, Åbo. Åker till badhotellet caribia och springer runt där också..HAHA! Sen somnar vi gott i hotellrummet.
Fredag: Lite sovmorgon och sen HOTELLFRUKOST! Oyeah! Sen bad heöa dagen! Och fyf*n vad kul det var! HAHAHAH! Vi åkte..eller nej..det är info som inte ska komma ut här, haha! Sen åkte vi till hamnen mot kvällen och hade skitkul hela kvällen på båten, sprang runt och fick massa "hej!" Av Perversa finskar..haha! Sen "sover" vi och blir väckta 05.15..snark..
Lördag: Vi kommer i land typ halv sju och ser att det är massa militärbåtar och ubåtar där borta där Vickan ska åka..haha! Ska ni göra så när jag ska gifta mig också eller? ;P

Ohjuste, sätter lösen på bloggen pga att jag skriver av mina känslor här och det blir visst bara missförstånd..jag tar faktiskt inte ut mina känslor på er i allmänheten och det jag skriver här påverkar inte er heller, och ibland kan jag överdriva för att jag är så jävla sur och då blir alla såhär; Vad har jag gjort nu då?! Fegis som inte vågar säga det face to face. Men det vet jag inte..det kanske beror på omständigheterna eller jag vette f*n men jag pallar verkligen inte med detta.. Så jag vill inte att min blogg och mina känslor som jag skriver av mig på här ska påverka er i verkligheten när det inte påverkar mig ^o) Så hejdå! Sätter lösen typ imorgon!

Bilderna kommer upp på BDB

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0